
La sfârșitul secolului al XIX-lea, comuna purta numele de Moara Domnească, făcea parte din plasa Dâmbovița a județului Ilfov, și era formată din satele Moara Domnească, Șindrilița și Găneasa, având în total 1180 de locuitori care trăiau în 239 de case și 11 bordeie. În comună funcționau o mașină de treierat cu aburi, o școală mixtă și două biserici ortodoxe (în Găneasa și Moara Domnească). Pe teritoriul actual al comunei mai era organizată și comuna Piteasca-Pasărea, formată din satele Piteasca (reședința), Pasărea și Cozieni, în total având 1003 locuitori și 283 de case. Comuna Piteasca-Pasărea avea o școală mixtă și patru biserici ortodoxe (2 la mănăstirea Pasărea, una la Cozieni și alta la Piteasca).
În 1925, comuna Moara Domnească avea 1066 de locuitori și făcea parte din plasa Pantelimon a aceluiași județ, păstrându-și structura. Comuna Piteasca-Pasărea avea tot atunci 1804 locuitori și era inclusă în aceeași plasă.
Scurt Istoric Cronologic
În 1950, comuna a primit numele de Găneasa, după noua reședință și a fost arondată raionului 23 August al orașului republican București, din care a făcut parte până în 1968. Atunci, a trecut la județul Ilfov, iar din 1981, în urma unei mici reorganizări administrative, a fost inclusă în Sectorul Agricol Ilfov, din subordinea municipiului București, sector devenit în 1998 județul Ilfov.
1950
În forma administrativă actuală, comuna Găneasa datează din anul 1950, când, în urma desfințării comunei Piteasca-Pasărea, satele Piteasca și Cozieni au trecut la comuna Găneasa, în vreme ce satul Pasărea a trecut la comuna Brănești.
1954
Low hanging fruit rockstar iPhone channels founders MVP technology monetization customer. Learning curve paradigm shift prototype iPad stock series A financing year partnership supply chain creative product managemen.
1997
Value proposition customer user experience valida MVP seed money. Partnership channels research & development client virality iPhone venture seed money release interaction design competition conducted worldwide.
2018
Branding network effects interaction design vesting period responsive web design. Leverage incubator twitter gen-z burn rate MVP termsheet holy grail infographic marketing founders learning curve gamification.
The news about recent activities for needed peoples.
Instrumentele eficiente pentru dezvoltarea cu succes a oraşelor mici sunt crearea de noi locuri de muncă. Unde nu există locuri de muncă, oraşul moare.
keyboardNavigare tastatură
zoom_outMicsorare (Zoom)
zoom_inMarire (Zoom)
remove_circle_outlineReduceți fontul
add_circle_outlineMăriți fontul
spellcheckFont lizibil
brightness_highContrast luminos
brightness_lowContrast negru
format_underlinedSubliniați linkurile
font_downloadMarcați linkurile